سطحبندی مشاغل مربوط به سئو
آیا کسانی که در حوزه سئو کار میکنند، سطح بندی دارند (کارآموز، کارشناس سئو، سرگروه تیم سئو، استراتژیست سئو و …)؟ مهمترین انتظارات متناسب با هر سطح چیست؟ اصولا در وبسایتهای تازه تاسیس این مورد جدی گرفته نمیشود ولی در…
در دنیای امروز کارشناس های سئو هر کدوم به نوعی درگیر آزمون و خطا های متفاوت بر روی وب سایت های مختلف هستند.
با اشتراک گذاری تجربه هامون در مورد بهینه سازی وب سایتی که روی آن فعالیت داشتیم، میتونیم تجربه هامون را در اختیار کاربرهای مختلف بگذاریم و از تجربیات کاربرهای مختلف هم استفاده کنیم.
به قول معروف آزموده را آزمودن خطاست.
تو این وبلاگ آموزشی سعی میکنم که تجربیات چندین ساله خودم رو در مورد سئو، با شما به اشتراک بذارم. بعد از مطالعه این مقالات این وبلاگ احتمالاً شما به یک دید وسیع در مورد اینکه چه جوری پروژه ای رو شروع کنیم، چجوری زمانی که با مشکلی رو به رو میشویم راه حل آن را پیدا کنیم و چرخه سئو که دیگران اون رو صفر تا صد سئو می شناسند آشنا میشوید البته باید بدانید که چیزی به اسم ۱۰۰ سئو وجود ندارد و الگوریتمهای موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل هر روز در حال بروزرسانی هستند.
شما نمیتونید ادعا کنید که همه چیز را در مورد سئو می دنید فقط میتونید مدعی باشید که تجربه خوبی در بهینهسازی یک وبسایت داشتهاید و از آن تجربه در پروژههای دیگه استفاده کنید.
این وبلاگ میتونه راهنمایی برای تازهنفسها باشه و یا حتی برای کارشناسهایی که سالهاست در حال کار هستند ایدههایی بده که بتونن نظمی به فرآیند سئوی وبسایت شون بدن.
از همینجا از همه خوانندگان این وبلاگ دعوت می کنم که هر نقطه نظری در مورد مقالات دارند با من به اشتراک بگذارند و از هر طریقی که می توانند از جمله کامنت زیر مطلاب، ایمیل و شبکه های اجتماعی و حتی تلفن من با من ارتباط برقرار کنند.
شما دوستان عزیز میتونین کمک کنین تا هم من کمی توی این زمینه اطلاعات بیشتری پیدا کنم و هم دوستان دیگه ای که این مطالب رو میخونن از اطلاعات و تجربیات شما هم استفاده کنند.
طبیعتاً این وبلاگ خالی از ایراد نیست و قطعاً شما میدونید که همه چیز را همگان دانند پس انتظار این رو نداشته باشید که نوشته های یک شخص دانشمند رو میخونید ولی انتظار این رو داشته باشید که تجربیاتی به دست بیارید که توی پروژه های سئو یا حتی بهینهسازی وب سایت خودتون یا شرکتتون بتونه بهتون کمک کنه.
آیا کسانی که در حوزه سئو کار میکنند، سطح بندی دارند (کارآموز، کارشناس سئو، سرگروه تیم سئو، استراتژیست سئو و …)؟ مهمترین انتظارات متناسب با هر سطح چیست؟ اصولا در وبسایتهای تازه تاسیس این مورد جدی گرفته نمیشود ولی در…
کارشناس سئو میتواند با بررسی وضعیت فعلی وبسایت، آنالیز رقبا و بررسی اهداف و امکانات موجود با یک برند همکاری کند. معمولا این همکاری بسته به نیاز و امکانات آن وبسایت به دو شیوه ی مشاوره سئو و یا ارائه…
شرکت های مختلف بسته به عوامل مختلفی مانند میزان هزینه، عدم تمایل به برون سپاری، میزان زمان، منابع انسانی و شرایط دیگر تصمیم میگیرد که نیازهای مربوط به سئوی خود را چگونه برآورده کند. عدم استفاده از سئو و جایگزین…
بسیاری از کارفرمایان فرایند طراحی وب سایت را از فرایند سئو به کلی جدا می کنند و این امر باعث دوباره کاری و صرف زمان بیشتر برای اصلاح ساختار وب سایت می شود. اگر بخواهیم مسیر حرکت یک وب سایت…
اینباند مارکتینگ یا بازاریابی درونگرا به معنای ایجاد راهحلها و فرصتها برای مخاطبان و مشتریان شما است و یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است. درواقع در بازاریابی درونگرا برخلاف شیوه سنتی بازاریابی از قبیل چاپ تراکت، تبلیغات تلویزیون، تابلوهای بزرگ…
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال مجموعه ای از ابزارها و روش هایی است که از طریق آنها فرایندهای بازاریابی و فروش آنلاین صورت میگیرد. مهمترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال موارد زیر هستند: بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو) بازاریابی توسط موتورهای…
سئو از بخش های مختلفی تشکیل شده و برای هر بخش نرم افزارهای تخصصی مختلفی ایجاد شده اند، در ابتدا پیشنهاد میشود که کاربران با ابزارهایی که خود موتورهای جستجوگر در اختیار کارشناسان سئو گذاشته اند آشنا شوند. ابزارهایی که…