دسته سئو
در دنیای امروز کارشناس های سئو هر کدوم به نوعی درگیر آزمون و خطا های متفاوت بر روی وب سایت های مختلف هستند.
با اشتراک گذاری تجربه هامون در مورد بهینه سازی وب سایتی که روی آن فعالیت داشتیم، میتونیم تجربه هامون را در اختیار کاربرهای مختلف بگذاریم و از تجربیات کاربرهای مختلف هم استفاده کنیم.
به قول معروف آزموده را آزمودن خطاست.
تو این وبلاگ آموزشی سعی میکنم که تجربیات چندین ساله خودم رو در مورد سئو، با شما به اشتراک بذارم. بعد از مطالعه این مقالات این وبلاگ احتمالاً شما به یک دید وسیع در مورد اینکه چه جوری پروژه ای رو شروع کنیم، چجوری زمانی که با مشکلی رو به رو میشویم راه حل آن را پیدا کنیم و چرخه سئو که دیگران اون رو صفر تا صد سئو می شناسند آشنا میشوید البته باید بدانید که چیزی به اسم ۱۰۰ سئو وجود ندارد و الگوریتمهای موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل هر روز در حال بروزرسانی هستند.
شما نمیتونید ادعا کنید که همه چیز را در مورد سئو می دنید فقط میتونید مدعی باشید که تجربه خوبی در بهینهسازی یک وبسایت داشتهاید و از آن تجربه در پروژههای دیگه استفاده کنید.
این وبلاگ میتونه راهنمایی برای تازهنفسها باشه و یا حتی برای کارشناسهایی که سالهاست در حال کار هستند ایدههایی بده که بتونن نظمی به فرآیند سئوی وبسایت شون بدن.
از همینجا از همه خوانندگان این وبلاگ دعوت می کنم که هر نقطه نظری در مورد مقالات دارند با من به اشتراک بگذارند و از هر طریقی که می توانند از جمله کامنت زیر مطلاب، ایمیل و شبکه های اجتماعی و حتی تلفن من با من ارتباط برقرار کنند.
شما دوستان عزیز میتونین کمک کنین تا هم من کمی توی این زمینه اطلاعات بیشتری پیدا کنم و هم دوستان دیگه ای که این مطالب رو میخونن از اطلاعات و تجربیات شما هم استفاده کنند.
طبیعتاً این وبلاگ خالی از ایراد نیست و قطعاً شما میدونید که همه چیز را همگان دانند پس انتظار این رو نداشته باشید که نوشته های یک شخص دانشمند رو میخونید ولی انتظار این رو داشته باشید که تجربیاتی به دست بیارید که توی پروژه های سئو یا حتی بهینهسازی وب سایت خودتون یا شرکتتون بتونه بهتون کمک کنه.
آدرس وب سایت و URL فارسی یا انگلیسی؟ مزایا و معایب هرکدام
۴۷ سوالی که باید از مشتریان سئو بپرسید
چگونه میتوان مشتریهای واقعی را از واسطهها و افرادی که فقط به دنبال قیمت گرفتن هستند جدا کرد؟
یک کارشناس و یا شرکت ارائه دهنده ی خدمات سئو بارها با این مسئله روبرو خواهد شد که چند دسته از افرادی که مشتری واقعی نیستند اقدام به تماس برقرار کردن و یا برگذاری جلسات می کنند و وقت و…
مدیر هستید؟ این سوالها را قبل از شروع همکاری یا استخدام از کارشناس سئو یا شرکت ارائه دهنده سئو بپرسید.
بعد از سال ها تجربه یکی از بزرگترین تفاوت هایی که بین کارشناسان سئو هنگام مصاحبه استخدامی مشاهده کردم در عین ناباوری میزان تسلط به زبان انگلیسی بوده است. یک کارشناس سئو برای به روز بودن دائما باید درحال مطالعه…
بزرگترین شکستی که یک سئوکار می تواند تجربه کند، چیست و چرا اتفاق می افتد؟
معمولا ریزش رتبه نتایج جستجو بزرگترین شکست یک سئوکار است که این موضوع از چند مسیر مختلف اتفاق می افتد. گاهی کارشناس یک تغییر عمده در وبسایت می دهد که این تغییر میتواند برای مدتی رتبه نتایج جستجو را کاهش…
مهمترین و اصلی ترین چالش های پیش روی یک سئوکار چیست؟
با تجارب شخصی من مهمترین چالش یک کارشناس سئو ارتباط صحیح با مشتری است. یکی از سخت ترین لحظاتی که یک کارشناس سئو با آن روبرو میشود ریزش رتبههای نتایج جستجوی وبسایت است که در پی آن با جلسات پی…
رایجترین خطاهایی که یک سئوکار با آن مواجه میشود چیست و چرا؟ و راه های مقابله با آن کدامند؟
عدم بررسی و شناخت اهداف وب سایت و صنعت وبسایت عدم شناخت صحیح مخاطبان و نیازهای آنها عدم استفاده از ابزارهای آنالیز و گزارشگیری تفکرات اشتباه سنتی مانند تولید انبوه محتوا بدون خلق ارزش و بهینهسازی آنها غرور کاذب و…
برای اینکه یک سئوکار بتواند نقش خود را بخوبی ایفا کند باید مجهز به چه مهارتهای نرمی باشد؟
مهارت های شبکه سازی و ارتباطات پویایی و با انگیزه بودن و تلاش برای پیشرفت توانایی ارائه، سخنرانی، بگذاری جلسه و تدریس انعطافپذیری و سازگاری با افراد و تیمهای مختلف تفکر انتقادی نویسندگی علی الخصوص گزارش نویسی و داکیومنت نویسی…
برای اینکه یک سئوکار بتواند نقش خود را بخوبی ایفا کند باید مجهز به چه مهارتهای سختی باشد؟
دانشهای تخصصی: زبان انگلیسی خیلی خوب مهندسی اینترنت مهارتهای هفت گانه ICDL تسلط به زبانهای HTML, CSS و جاوااسکریپت توانایی کارکردن با ابزارهای آنالیتیکس دانشهای فنی: آشنایی و تسلط به ابزارهای سئو مانند گوگل سرچ کنسول، Ahref و … کیورد…