بزرگترین شکستی که یک سئوکار می تواند تجربه کند، چیست و چرا اتفاق می افتد؟

معمولا ریزش رتبه نتایج جستجو بزرگترین شکست یک سئوکار است که این موضوع از چند مسیر مختلف اتفاق می افتد.

گاهی کارشناس یک تغییر عمده در وب‌سایت می دهد که این تغییر میتواند برای مدتی رتبه نتایج جستجو را کاهش دهد و معمولا در آینده اصلاح می شود (مانند تغییر دامنه وب سایت یا تغییراتی در ریدایرکت کردن تعداد زیادی از صفحات)

در مواردی هم کارشناسان سئو رفتارهای غیراصولی و غیراستانداردی را انجام می‌دهند که یا برای بعضی از وب‌سایت‌ها در شرایط دیگر جواب مثبت گرفته‌اند و یا هنوز گوگل و موتورهای جستجوی دیگر این ترفندهای غیراصولی را شناسایی نکرده‌اند که با آپدیت‌های جدید گوگل وب‌سایت‌های خاطی دچار افت رتبه سنگین شده و کارشناس سئو نتیجه رفتار غیراصولی خود را اینگونه می‌بیند.

گاهی نیز به دلایلی محتوای تولید شده در نتایج جستجوی گوگل ایندکس نمی‌شود و این موضوع تنها مربوط به کارشناس سئو نیست و مربوط به تهیه کنندگان محتوا، قوانین و استانداردهای وب‌سایت و سایر بخش‌ها نیز می‌شود.

مجید عابد
مجید عابد

مجید عابد هستم، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته حقوق، اولین وبلاگ خودم رو سال ۱۳۸۳ راه انداختم و از همون زمان درحال مطالعه راهکارهای افزایش بازدید وبلاگ و وبسایت (که بعدها به سئو معروف شد) بودم.
این روزها درحال ارائه خدمات مختلف سئو و مشاوره به برندهای مختلفی در ایران و کشورهای دیگه هستم.
خیلی فرصت نمی کنم در شبکه های اجتماعی باشم و به همین خاطر این وبلاگ رو راه انداختم تا بتونم بعضی از تجربه ها و دانشم رو با شما به اشتراک بگذارم، اینطوری هم من بیشتر مطالعه میکنم و از شما چیزای مختلف یاد میگیرم و هم احتمالا برای شما مفید باشه.

مقالات: 36

2 دیدگاه

  1. با توجه به این که خیلی وقت‌ها موفقیت بعد از شکست‌هایی به دست میاد، فقط کافیه اراده محکمی داشته باشیم و منعطف باشم که اگر مسیری رو اشتباه رفتیم، بپذیریم و تغییرش بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *