سئو چه جایگاهی در برندینگ کسب و کار دارد؟

یکی از مهمترین نتایجی که طی سال‌های گذشته، مقالات و تحقیقات کارشناسان سئو به آن رسیده است ارتباط مستقیم سئو و برندینگ می‌باشد.

گوگل بین یک وب‌سایت برند (مثل دیجی‌کالا و ویکی‌پدیا) و یک وب‌سایت غیربرند نتیجه ای را به کاربران نمایش می‌دهد که برای کاربران شناخته‌شده‌تر و مطلوب‌تر باشد.

از سوی دیگر برندهایی که محتوای کافی نداشته باشند، تجربه کاربری ضعیفی داشته باشند، رضایت کاربران را فراهم نکرده باشند به مرور زمان در نتایج موتورهای جستجو از سایر رقبا رتبه کمتری گرفته و این موضوع می‌تواند تاثیر منفی در دید کاربر نسبت به برند داشته باشند.

تصویر پیش‌فرض
مجید عابد
مجید عابد هستم، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته حقوق، اولین وبلاگ خودم رو سال ۱۳۸۳ راه انداختم و از همون زمان درحال مطالعه راهکارهای افزایش بازدید وبلاگ و وبسایت (که بعدها به سئو معروف شد) بودم. این روزها درحال ارائه خدمات مختلف سئو و مشاوره به برندهای مختلفی در ایران و کشورهای دیگه هستم. خیلی فرصت نمی کنم در شبکه های اجتماعی باشم و به همین خاطر این وبلاگ رو راه انداختم تا بتونم بعضی از تجربه ها و دانشم رو با شما به اشتراک بگذارم، اینطوری هم من بیشتر مطالعه میکنم و از شما چیزای مختلف یاد میگیرم و هم احتمالا برای شما مفید باشه.
مقالات: 28
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments