یک آژانس خدمات سئو طبیعتاً باید خدمات سئو ارائه دهد ولی اگر نتواند این خدماتی که ارائه میدهد را بفروشد عملا شکست میخورد. برای اینکه کسب و کارهای مختلف شما را انتخاب کنند باید بتوانید حرف خود را عملی کنید.
هرچند، همیشه مشکل اصلی این موضوع نیست.
اگر یک آژانس ارائه دهنده خدمات سئو فقط برروی بهینه سازی مشتری خود متمرکز شود، در پیدا کردن مشتریهای بعدی و ارتباط برقرار کردن با آنها به مشکل بر میخورد.
تفاوت بین مشتریانی که شما را رد میکنند و مشتریانی که برای تمام عمر با شما همکاری میکنند این است که به خوبی بتوانید بازاریابی و فروش انجام دهید.
من هنوز برای بازاریابی و فروش خدمات سئو فرمول مشخص و دقیقی پیدا نکردم ولی با این مثالها به شما کمک میکنم تا برای شروع سرنخهایی داشته باشید.
- چیزی که میفروشید را به خوبی بشناسید
- برند خودتان را راهاندازی کنید
- بر روی سئوی خودتان کار کنید
- تبدیل به یک نظریه پرداز در حوزه تخصصی خود بشوید
- نظر مثبت مشتریان رو بدست بیاورید
- متخصص ایمیل سرد بشوید
- ارتباط خودتان را با مشتریان بالقوه تقویت کنید
خب، مگه خیلیها برای بازاریابی و فروش فرمول نمیدن؟
منظورم از فرمول مشخص A+B=C بود. هر کسی برای خودش یه فرمول برای بازاریابی و فروش محصولات و خدماتش داره، حالا اگه تخصصی بشه مثل سئو که تازه داستان ممکنه یکم پیچیدهتر هم بشه.
بسیار عالی
ممنون از نظرتون ?