سئو

در دنیای امروز کارشناس های سئو هر کدوم به نوعی درگیر آزمون و خطا های متفاوت بر روی وب سایت های مختلف هستند.

با اشتراک گذاری تجربه هامون در مورد بهینه سازی وب سایتی که روی آن فعالیت داشتیم، میتونیم تجربه هامون را در اختیار کاربرهای مختلف بگذاریم و از تجربیات کاربرهای مختلف هم استفاده کنیم.

به قول معروف آزموده را آزمودن خطاست.

تو این وبلاگ آموزشی سعی میکنم که تجربیات چندین ساله خودم رو در مورد سئو، با شما به اشتراک بذارم. بعد از مطالعه این مقالات این وبلاگ احتمالاً شما به یک دید وسیع در مورد اینکه چه جوری پروژه ای رو شروع کنیم، چجوری زمانی که با مشکلی رو به رو میشویم راه حل آن را پیدا کنیم و چرخه سئو که دیگران اون رو صفر تا صد سئو می شناسند آشنا میشوید البته باید بدانید که چیزی به اسم ۱۰۰ سئو وجود ندارد و الگوریتم‌های موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل هر روز در حال بروزرسانی هستند.

شما نمیتونید ادعا کنید که همه چیز را در مورد سئو می دنید فقط میتونید مدعی باشید که تجربه خوبی در بهینه‌سازی یک وب‌سایت داشته‌اید و از آن تجربه در پروژه‌های دیگه استفاده کنید.

این وبلاگ میتونه راهنمایی برای تازه‌نفس‌ها باشه و یا حتی برای کارشناس‌هایی که سالهاست در حال کار هستند ایده‌هایی بده که بتونن نظمی به فرآیند سئوی وبسایت شون بدن.

از همینجا از همه خوانندگان این وبلاگ دعوت می کنم که هر نقطه نظری در مورد مقالات دارند با من به اشتراک بگذارند و از هر طریقی که می توانند از جمله کامنت زیر مطلاب، ایمیل و شبکه های اجتماعی و حتی تلفن من با من ارتباط برقرار کنند.

شما دوستان عزیز میتونین کمک کنین تا هم من کمی توی این زمینه اطلاعات بیشتری پیدا کنم و هم دوستان دیگه ای که این مطالب رو میخونن از اطلاعات و تجربیات شما هم استفاده کنند.

طبیعتاً این وبلاگ خالی از ایراد نیست و قطعاً شما میدونید که همه چیز را همگان دانند پس انتظار این رو نداشته باشید که نوشته های یک شخص دانشمند رو میخونید ولی انتظار این رو داشته باشید که تجربیاتی به دست بیارید که توی پروژه های سئو یا حتی بهینه‌سازی وب سایت خودتون یا شرکتتون بتونه بهتون کمک کنه.

سوالات آزمون بین‌المللی سئوی وورنک (Woorank Certification) (بخش اول)

What Type of Tool Would Be Best for Tracking How Users Are Engaging with Your Web Pages? Page crawling tool Heatmap tool HTML parsing tool Screencast tool کدام نوع از ابزارهای زیر مناسب‌ترین ابزار برای بررسی میزان تعامل کاربر با…

بیشتر بخوانیدسوالات آزمون بین‌المللی سئوی وورنک (Woorank Certification) (بخش اول)
تصویری گرافیکی از یک پروپوزال که چند شخص درحال کامل کردن و تیک زدن گزینه‌های پزوپوزال هستند.

بایدها و نبایدهای پروپوزال سئو

پروپوزال یا ارائه طرح پیشنهادی که در خارج از کشور به آن RFI به معنی درخواست برای اطلاعات بیشتر می‌نامند باید ویژگی‌هایی داشته باشد که در ادامه به آن اشاره خواهم کرد. اصول طراحی زیبا و جذابیت باید در آنها…

بیشتر بخوانیدبایدها و نبایدهای پروپوزال سئو
تصویری گرافیکی از یک شخص که از یک موبال بیرون آمده و درحال توضیح مطالبی برای ۷ شخص دیگر است.

۷ مرحله بازاریابی و فروش خدمات سئو

یک آژانس خدمات سئو طبیعتاً باید خدمات سئو ارائه دهد ولی اگر نتواند این خدماتی که ارائه می‌دهد را بفروشد عملا شکست می‌خورد. برای اینکه کسب و کارهای مختلف شما را انتخاب کنند باید بتوانید حرف خود را عملی کنید.…

بیشتر بخوانید۷ مرحله بازاریابی و فروش خدمات سئو
تصویری از لوگوی سی ام اس های معروف به همراه لوگوی زبان های برنامه نویسی محبوب

طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا برنامه‌نویسی اختصاصی؟

قبل از طراحی سایت بهتر است بدانید که بهتر است از وردپرس استفاده کنید یا سی ام اس اختصاصی، در این مقاله مزایا و معایب هر یک گفته شده است

بیشتر بخوانیدطراحی سایت با وردپرس بهتر است یا برنامه‌نویسی اختصاصی؟
تصویری گرافیکی از یک صفحه نمایش لمسی و یک درست که درحال تایپ کردن کلمه keyword در یک مرورگر است.

تحقیق کلمات کلیدی: جمع‌آوری، دسته‌بندی، آنالیز و بهینه‌سازی کلمات کلیدی در سایت

در این مقاله به طور کامل تحقیق کلمه کلیدی آموزش داده خواهد شد و تمام ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانیدتحقیق کلمات کلیدی: جمع‌آوری، دسته‌بندی، آنالیز و بهینه‌سازی کلمات کلیدی در سایت