سوالات آزمون بین‌المللی سئوی وورنک (Woorank Certification) (بخش اول)

  1. What Type of Tool Would Be Best for Tracking How Users Are Engaging with Your Web Pages?
  • Page crawling tool
  • Heatmap tool
  • HTML parsing tool
  • Screencast tool

کدام نوع از ابزارهای زیر مناسب‌ترین ابزار برای بررسی میزان تعامل کاربر با صفحات هستند؟

  • ابزارهای خزش در صفحه
  • ابزارهای نقشه‌ی حرارتی (هیت مپ)
  • ابزارهای HTML parsing
  • ابزارهای عکس‌گرفتن از صفحه
  1. 2. Which of The Following Error Codes Is Used When the Requested Resource Has Been Permanently Removed?
  • 406
  • 410
  • 400
  • 404

هنگامی که منبع درخواست‌شده به‌طور دائمی حذف شده‌باشد، کدامیک از کدهای خطای زیر استفاده می‌شود؟

  • ۴۰۶
  • ۴۱۰
  • ۴۰۰
  • ۴۰۴

3. An XML Sitemap Can Be Tested & Submitted to Google Using Google Search Console.

  • FALSE
  • TRUE

یک نقشه سایت XML را می‌توان با استفاده از گوگل سرچ کنسول امتحان و (برای موتور جستجو) ارسال کرد.

  • غلط
  • درست

4. Why Should the Alt Attribute Be Included When Adding Images?

  • To provide search engines with details of images
  • To allow details of images to be picked up by screen readers
  • To prevent other websites from using images without consent
  • To show alternative images in a series of similar images

چرا هنگام افزودن تصاویر باید ویژگی Alt لحاظ شود؟

  • برای ارائه جزئیات تصاویر به موتورهای جستجو
  • برای اینکه بتوان جزئیات تصاویر را توسط صفحه‌خوان‌ها دریافت کرد
  • برای جلوگیری از استفاده وب سایت های دیگر از تصاویر بدون رضایت
  • برای نمایش تصاویر جایگزین در مجموعه ای از تصاویر مشابه

5. Google Analytics Is Capable of Tracking User Activity on Any Digitally Connected Device.

  • TRUE
  • FALSE

گوگل انالیتیکس قادر به ردیابی فعالیت کاربر در هر دستگاه دیجیتال متصل (به شبکه و اینترنت) است.

  • درست
  • غلط

6. A Deep Link Is:

  • A link with formatted anchor text (bold, italic)
  • A link to a webpage that is not the homepage
  • A homepage link to an external high authority source
  • A link to a third-party site

لینک عمیق (دیپ لینک)، لینکی‌است که:

  • لینکی با انکر تکست قالب‌بندی شده (پررنگ، ایتالیک)
  • لینکی به یک صفحه وب که به هوم پیج نیست
  • لینکی از صفحه اصلی به یک منبع معتبر خارجی
  • لینکی به یک سایت شخص ثالث

7. Which of The Following Is Required Based on Google’s Recommendations for A Mobile-Friendly Website?

  • Google Voice integration
  • Mobile Viewport
  • Mobile App
  • Contact number

بر اساس توصیه های گوگل کدام یک از موارد زیر برای یک وب سایت موبایل فرندلی مورد نیاز است؟

  • یکپارچگی با گوگل ویس
  • موبایل ویوپورت
  • اپلیکیشن موبایل
  • شماره تماس

8. Pages Created Automatically from Searches Carried Out on Your Website Provide a Good Method for Building User Generated Content to Target New Keywords.

  • FALSE
  • TRUE

یکی از شیوه‌های ایجاد محتوا توسط کاربرها، زمانیست که کاربران در سایت جستجویی می‌کنند و صفحاتی به صورت اتوماتیک برای جستجوی کاربران ایجاد می‌شود، این کار شیوه خوبی برای رتبه گرفتن برای کلمات جدید است.

  • غلط
  • درست

9. In PPC The Advertiser Pays For:

  • Clicks on their ads
  • Impression on their ads
  • Brand visibility
  • The link juice acquired from the link

در PPC تبلیغ کننده، پول پرداخت می‌کند برای اینکه:

  • کلیک روی تبلیغات آنها
  • نمایش تبلیغات آنها
  • دیده شدن برند
  • پیج رنک (لینک جوس) به دست آمده از پیوند
  1. 1% CTR Means That for Every 100 Impressions There Are 10 Clicks
  • TRUE
  • FALSE

۱٪ CTR  به این معنی است که برای هر ۱۰۰ بار نمایش ۱۰ مرتبه کلیک شده باشد.

  • درست
  • غلط

11. Google Analytics Tracking Code Should Be Inserted:

  • Just before the closing ‘body’ tag
  • Just after the opening ‘body’ tag
  • Just after the opening ‘head’ tag
  • Just before the closing ‘head’ tag

کد ترکینگ گوگل انالیتیکس باید در کدام قسمت درج شود:

  • درست قبل از بسته شدن برچسب “body”
  • درست بعد از باز شدن برچسب “body”
  • درست بعد از باز شدن تگ “head”
  • درست قبل از بسته شدن برچسب “head”
  1. What Is NOT A Benefit of Local SEO?
  • Your listing appearing in Google Shopping results
  • Your listing appearing higher in the results for related searches from users searching in your target location
  • Your listing appearing in Google Maps
  • Your listing appearing in the local pack results

کدام‌یک از مزایای سئوی محلی نیست؟

  • گزینه شما در نتایج گوگل شاپینگ نمایش داده می‌شود
  • گزینه شما در نتایج جستجوهای مرتبط از کاربرانی که در مکان مورد نظر شما جستجو می کنند بالاتر نمایش داده می شود.
  • گزینه شما در گوگل مپ نمایش داده می‌شود.
  • گزینه شما در نتایج لوکال پک نمایش داده می‌شود.

13. In Google Analytics, The Value (Not Set) Appears for The Selected Dimension When No Source Filters Have Been Applied to The Property View.

  • FALSE
  • TRUE

مقدار (Not Set) در گوگل انالیتیکس زمانی برای Dimension انتخاب شده نمایش داده می‌شود که برای ویوی پراپرتی هیچ فیلتر سورسی اعمال نشده باشد.

  • غلط
  • درست

14. Which of The Following Is the Most Important for On-Page SEO?

  • H1 tag
  • Title tag
  • Alt attribute
  • Keywords tag

کدام یک از موارد زیر برای سئو درون صفحه‌ای مهم‌تر است؟

  • H1 tag
  • Title tag
  • Alt attribute
  • Keywords tag

15. Which of The Following Tools Is Not Used for Backlink Analysis?

  • Google Analytics
  • ahrefs
  • Majestic
  • Google Search Console

کدام یک از ابزارهای زیر برای تجزیه و تحلیل بک لینک استفاده نمی شود؟

  • Google Analytics
  • ahrefs
  • Majestic
  • Google Search Console

16. Which of The Following Redirects Should Be Used When Permanently Redirecting the Location of One URL To Another?

  • 302
  • 301
  • 307
  • 303

کدام یک از ریدایرکت های زیر باید هنگام تغییر مسیر دائمی مکان یک URL به آدرس دیگر استفاده شود؟

  • ۳۰۲
  • ۳۰۱
  • ۳۰۷
  • ۳۰۳

17. Which of The Following Is Against Google’s Guidelines?

  • Directory links
  • Text advertisements that use the nofollow tag
  • Paid links
  • Links that pass link juice

کدام یک از موارد زیر برخلاف دستورالعمل های گوگل است؟

  • لینک های دایرکتوری
  • تبلیغات متنی که از تگ nofollow استفاده می کنند
  • لینک های پولی
  • لینک‌هایی که پیج رنک (لینک جوس) را انتقال می‌دهند

18. Evergreen Content Has a Short Shelf Life, Like A News Article.

  • FALSE
  • TRUE

محتوای همیشه سبز مانند یک مقاله خبری ماندگاری کوتاهی دارد.

  • غلط
  • درست

19. In Digital Marketing, What Does UX Stand For?

  • User Extension
  • User Experience
  • Universal Experience
  • Unidentified Extract

در دیجیتال مارکتینگ یو ایکس مخفف چیست؟

  • User Extension
  • User Experience
  • Universal Experience
  • Unidentified Extract

20. The Alt Attribute Is:

  • A Meta tag that highlights an alternate page
  • A Meta tag used to specify the anchor text
  • An image attribute that describes the image
  • The alternate name for the meta title

ویژگی Alt این است:

  • یک متا تگ که یک صفحه جایگزین را برجسته می کند
  • یک متا تگ که برای تعیین انکرتکست استفاده می شود
  • یک ویژگی تصویر که تصویر را توصیف می کند
  • نام جایگزین برای متا تایتل

21. Google Search Console’s ‘Search Analytics’ Allows Users to Track and Filter Clicks, Impressions, CTR & Positions, Using Data from The Last 16 Months.

  • TRUE
  • FALSE

قسمت «Search Analytics» در گوگل سرچ کنسول به کاربران اجازه می‌دهد تا کلیک‌ها، ایمپرشن‌ها، CTR و رتبه‌ها را با استفاده از داده‌های ۱۶ ماه گذشته بررسی و فیلتر کنند.

  • درست
  • غلط

22. Which of The Following Tools Can Be Used to Identify Mobile Optimization Issues?

  • Google’s Dynamic Serving Tool
  • Google Mobile Console
  • Google Play
  • Google Mobile-Friendly Test

کدامیک از ابزارهای زیر برای تشخیص خطاهای بهینه‌سازی موبایل استفاده می‌شود؟

  • Google’s Dynamic Serving Tool
  • Google Mobile Console
  • Google Play
  • Google Mobile-Friendly Test

23. Which of The Following Characters Should Be Used to Separate Words in URLs?

  • Colon
  • Pipe
  • Underscore
  • Hyphen

کدامیک از کارکترهای زیر باید برای جداکردن کلمات در URLها استفاده شود؟

  • دونقطه :
  • خط عمودی |
  • زیرخط ـ
  • خط پیوند –

24. Which of The Following Redirects Has The ‘See Other’ Response?

  • 307
  • 301
  • 302
  • 303

کدامیک از ریدایرکت‌های زیر وضعیت «مشاهده منابع دیگر» را ارائه می‌دهد؟

  • ۳۰۷
  • ۳۰۱
  • ۳۰۲
  • ۳۰۳

25. Anchor Text Is the Name Given to The Snippet of Content Used to Promote Pages in The Search Results.

  • TRUE
  • FALSE

Anchor Text نامی است که به قسمتی از محتوا داده می شود که برای پروموت صفحات در نتایج جستجو استفاده می شود.

  • درست
  • غلط

26. The Meta Description Can Help To:

  • Add comments to the HTML
  • Increase Click-Through-Rate
  • Describe an image
  • Improve rankings

متا دسکریپشن می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • اضافه کردن کامنت به HTML
  • افزایش نرخ کلیک
  • یک تصویر را توصیف کنید
  • بهبود رتبه

27. An XML Sitemap Is:

A text file used to instruct robots which pages they can crawl and index

A file used to associate the Search console account with a domain

A webpage that provides the hierarchy of all pages with links help users navigate a website

    A file that lists all of your web pages along with details of how often they are updated

نقشه سایت XML عبارت است از:

  • یک فایل متنی که برای راهنمایی روبات ها استفاده می شود که کدام صفحات را می توانند بخزند و فهرست کنند
  • فایلی که برای مرتبط کردن سرچ کنسول با یک دامنه استفاده می‌شود
  • یک صفحه وب که سلسله مراتب تمام صفحات را با پیوندها فراهم می کند، به کاربران کمک می کند تا در یک وب سایت حرکت کنند
  • فایلی که تمام صفحات وب شما را به همراه جزئیات به‌روزرسانی هر چند وقت یکبار فهرست می‌کند

28. Which of The Following Animals Is Associated with Google’s Algorithm Used to Target Sites with Large Amounts of Thin Content?

  • Penguin
  • Hummingbird
  • Panda
  • Pigeon

گوگل الگوریتمی دارد که سایت هایی با مقدار زیادی از محتوای ضعیف را هدف قرار می دهد، آن الگوریتم نام کدام حیوان است؟

  • پنگوئن
  • مرغ مگس‌خوار
  • پاندا
  • کبوتر

29. In Email Marketing, The Abbreviation UCE Stands For:

  • Unsolicited communication via email
  • Unwanted commercial email
  • Uncommon communication email
  • Unsolicited commercial email

در بازاریابی ایمیلی UCE مخفف چیست:

  • Unsolicited communication via email
  • Unwanted commercial email
  • Uncommon communication email
  • Unsolicited commercial email

30. CTR Is Calculated by The Below Formula:

  • (clicks/impressions) *10
  • (clicks*impressions)/10
  • (clicks/impressions) *100
  • (clicks*impressions)/100

CTR با فرمول زیر محاسبه می شود:

  • (کلیک / ایمپرشن) *10
  • (کلیک * ایمپرشن)/10
  • (کلیک / ایمپرشن) *100
  • (کلیک * ایمپرشن)/100

31. The Sample Size in Google Analytics Can Be Adjusted By:

  • Adjusting a control in the reporting interface
  • All of these actions will adjust the sample size
  • Adding an instruction to the robots.txt file
  • Using the ‘Filters’ settings

حجم نمونه در گوگل آنالیتیکس به شکل زیر قابل تنظیم است:

  • تنظیم یک کنترل در رابط گزارش
  • همه این اقدامات حجم نمونه را تنظیم می کند
  • افزودن یک دستورالعمل به فایل txt
  • با استفاده از تنظیمات “فیلترها”.

32. How Can a User Track Activity from Their Own Internal Search on Their Websites?

  • Setting up ‘Site Search’ in Google Search Console
  • Using a Heat Map tool
  • Setting up ‘Site Search’ in Google Analytics
  • This is not possible

چگونه یک کاربر می تواند فعالیت‌های مربوط به  جستجوی داخلی خود در وب سایت خود ردیابی کند؟

  • راه اندازی ‘Site Search’ در گوگل سرچ کنسول
  • با استفاده از ابزار Heat Map
  • راه اندازی ‘Site Search’ در گوگل انالیتیکس
  • ممکن نیست

33. If No Title Tag And/or Meta Description Is Specified For Webpage, Google Will Generate One Automatically Using The Content On The Page.

  • FALSE
  • TRUE

اگر هیچ تگ تایتل و/یا متا دسکریپشنی برای صفحه وب مشخص نشده باشد، ‘,’g با استفاده از محتوای صفحه به صورت خودکار یکی را ایجاد می کند.

  • غلط
  • درست

34. When the URL Of a Page Is Changed, It’s Usually Best Practice To:

Add a 302 redirect to the new location and update inbound links

Do nothing – Google will find the new page and remove the old page from its index

Keep both the old and new URL live until Google discovers the new URL

    Add a 301 redirect to the new location and update inbound links

هنگام تغییر URL یک صفحه ، معمولاً راهکار رایج گزینه زیر است:

  • انتقال صفحه توسط ریدایرکت 302 به مکان جدید و به‌روزرسانی پیوندهای ورودی
  • هیچ کاری نکنید – گوگل صفحه جدید را پیدا می کند و صفحه قدیمی را از فهرست خود حذف می کند
  • URL قدیمی و جدید را زنده نگه دارید تا زمانی که گوگل URL جدید را پیدا کند
  • انتقال صفحه توسط ریدایرکت 301 به مکان جدید و به‌روزرسانی پیوندهای ورودی

35. How Do You Check Google’s Cache of a Page?

  • Using Google Analytics reports
  • Checking the HTML of a page
  • Using the cache: search operator
  • Navigating to the page from Google Search

چگونه نسخه ذخیره شده یک صفحه در گوگل را مشاهده می کنید؟

  • با استفاده از گزارش‌های گوگل انالیتیکس
  • بررسی کردن نسخه HTML صفحه
  • استفاده از عملگر جستجوی cache:
  • رفتن به صفحه از طریق جستجوی گوگل

36. According to SEO Best Practice, What Is the Ideal Number of H2 Tags a Page Should Have?

  • 2
  • 3
  • There is no recommended limit
  • 1

تعداد ایده آل تگ های H2 که یک صفحه باید داشته باشد چقدر است؟ (براساس راهکارهای رایج)

  • ۲
  • ۳
  • هیچ محدودیت پیشنهادی وجود ندارد
  • ۱

37. How Might Google Make Webmasters Aware of a Manual Penalty Applied to Their Website?

  • Google never confirms manual penalties
  • Via their Google Search Console account
  • Via their Google AdWords account
  • Via their Google Analytics account

گوگل چگونه می تواند مدیران وب سایت را از جریمه دستی اعمال شده در وب سایت آنها آگاه کند؟

  • گوگل هرگز جریمه های دستی را بازبینی نمی کند
  • از طریق حساب گوگل سرچ کنسول آنها
  • از طریق حساب گوگل ادوردز آنها
  • از طریق حساب گوگل انالیتیکس آنها

38. Flash Content Is Known for Being Easily Indexed by Search Engines.

  • TRUE
  • FALSE

معروفیت محتوای Flash برای ایندکس شدن آسان آنها در موتورهای جستجوگر است.

  • درست
  • غلط

39. Which of The Following Can Be Used to Handle Duplicate Content?

  • Header tags
  • Hashtags
  • Canonical tags
  • Parameters

از کدام یک از موارد زیر می توان برای مدیریت محتوای تکراری استفاده کرد؟

  • Header tags
  • Hashtags
  • Canonical tags
  • Parameters

40. Which One Of The Below Statements Is False?

  • Broken links are bad for usability but don’t affect SEO
  • Broken links have a bad effect on SEO
  • Broken links send users to non-existing web pages
  • Broken links are bad for usability and reputation

کدام یک از عبارات زیر نادرست است؟

  • لینک های شکسته برای کاربردپذیری مضر هستند اما بر سئو تاثیر نمی گذارند
  • لینک های شکسته تاثیر بدی روی سئو می گذارند
  • لینک های شکسته کاربران را به صفحات وب غیر موجود می فرستند
  • لینک های شکسته برای کاربردپذیری و اعتبار مضر هستند

41. How Can a Company Create a Forum for Dialogue on LinkedIn?

  • Post updates to the company status
  • Post comments on competitors’ pages
  • Use of Groups
  • Change the company profile regularly

چگونه یک شرکت می تواند یک انجمن برای گفتگو در لینکدین ایجاد کند؟

  • ارسال اپدیت در بخش استتوس شرکت
  • کامنت گذاشتن در صفحات رقبا
  • استفاده از گروه ها
  • پروفایل شرکت را مرتباً تغییر دهد

42. utm_medium and utm_term Are URL Parameters That Are Both Required for Campaign Tracking.

  • FALSE
  • TRUE

utm_medium و utm_term پارامترهای URL هستند که هر دو برای ردیابی کمپین مورد نیاز هستند.

  • غلط
  • درست

43. To Be Considered Mobile-Friendly, A Website Should Have:

  • A mobile redirection
  • A mobile CSS AND a mobile Redirection
  • A mobile CSS OR a mobile Redirection
  • A mobile CSS

برای اینکه یک وب سایت موبایل فرندلی باشد، باید دارای موارد زیر باشد:

  • یک ریدایرکت موبایل
  • یک CSS موبایل و یک ریدایرکت موبایل
  • یک CSS موبایل و یا یک ریدایرکت موبایل
  • یک CSS موبایل

44. It Is a Best Practice to Block JavaScript and CSS In the Robots.Txt File.

  • TRUE
  • FALSE

مسدود کردن جاوا اسکریپت و CSS در فایل Robots.Txt یک راهکار رایج است.

  • درست
  • غلط

45. Which of The Following Tools Can Be Used to Extract Estimated Keyword Volumes Associated with Search Terms in Google?

  • Google Tag Manager
  • Google Trends
  • Google Alerts
  • Google Keyword Planner

از کدام یک از ابزارهای زیر می توان برای بدست آوردن تعداد جستجوی تخمینی کلمات کلیدی مرتبط جستجوشده در گوگل استفاده کرد؟

  • Google Tag Manager
  • Google Trends
  • Google Alerts
  • Google Keyword Planner

46. According to Google Search Console Crawl Errors, Feature Phones Are:

  • Phones with browsers that can render mobile versions to a certain extent but never fully
  • Phones with browsers that are capable of rendering normal desktop pages
  • Phones with browsers without the capability to render normal desktop webpages
  • Phones without browsers

با توجه به خطاهای کراول گوگل سرچ کنسول، Feature Phoneها عبارتند از:

  • تلفن‌هایی با مرورگرهایی که می‌توانند نسخه‌های موبایل را تا حدی نمایش دهند، اما نه به طور کامل
  • تلفن هایی با مرورگرهایی که می توانند صفحات دسکتاپ معمولی را ارائه دهند
  • تلفن های دارای مرورگر بدون قابلیت نمایش صفحات وب دسکتاپ معمولی
  • گوشی های بدون مرورگر

47. Which of The Following Has Not Been Highlighted as A Risky Link Building Method?

  • Links from infographics
  • Links from guest posts
  • Trick question – they can all be risky

کدام یک از موارد زیر یک روش لینک سازی مخاطره آمیز عنوان نشده است؟

  • لینک از اینفوگرافیک
  • لینک از پست های مهمان
  • سوال گمراه کننده – همه آنها می توانند خطرناک باشند

48. What Is the Main Purpose of The Meta Description?

It is linked to the about us page and provides more information to users

It tells the search engine what the most important keywords are for a certain page

    It influences how the web pages are described and displayed in search results

It boosts the chances of your web pages ranking higher for the keywords included

هدف اصلی متادسکریپشن چیست؟

  • به صفحه درباره ما لینک شده و اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد
  • به موتور جستجو می گوید که مهمترین کلمات کلیدی یک صفحه خاص چیست
  • بر نحوه توصیف و نمایش صفحات وب در نتایج جستجو تأثیر می گذارد
  • شانس رتبه بالاتر صفحات وب را برای کلمات کلیدی گنجانده شده افزایش می دهد

49. When Carrying Out Keyword Research for Your Pages, Which of The Following Should You Do?

Choose the most competitive keywords

Choose the same keywords as your competitors

    Choose both frequently searched (high volume) & long-tail keywords

Choose keywords that are very popular with other websites

هنگام کیورد ریسرچ برای صفحات خود، کدام یک از موارد زیر را باید انجام دهید؟

  • رقابتی ترین کلمات کلیدی را انتخاب کنید
  • کلمات کلیدی مشابه رقبای خود را انتخاب کنید
  • هم کلمات کلیدی پر جستجو (حجم بالا) و هم کلمات کلیدی طولانی را انتخاب کنید
  • کلمات کلیدی را انتخاب کنید که در بین وب سایت های دیگر بسیار محبوب هستند

50. “Dofollow” Is A Value That Can Be Assigned to The Rel Attribute of An HTML Element to Instruct That the Hyperlink Should Not Influence the Link Target’s Ranking in The Search Engine’s Index

FALSE

TRUE

“Dofollow” مقداری است که می تواند به ویژگی Rel یک تگ HTML اختصاص داده شود تا راهنمایی کند که لینک نباید بر رتبه صفحه مقصد در نتایج موتور جستجو تأثیر بگذارد.

غلط

درست

مجید عابد
مجید عابد

مجید عابد هستم، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته حقوق، اولین وبلاگ خودم رو سال ۱۳۸۳ راه انداختم و از همون زمان درحال مطالعه راهکارهای افزایش بازدید وبلاگ و وبسایت (که بعدها به سئو معروف شد) بودم.
این روزها درحال ارائه خدمات مختلف سئو و مشاوره به برندهای مختلفی در ایران و کشورهای دیگه هستم.
خیلی فرصت نمی کنم در شبکه های اجتماعی باشم و به همین خاطر این وبلاگ رو راه انداختم تا بتونم بعضی از تجربه ها و دانشم رو با شما به اشتراک بگذارم، اینطوری هم من بیشتر مطالعه میکنم و از شما چیزای مختلف یاد میگیرم و هم احتمالا برای شما مفید باشه.

مقالات: 36

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *